PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z COVID-19
Procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem COVID-19 w Rezydencji Spalskiej
Szanowni Goście,
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.
-
Pracownicy hotelu, u których występują objawy: gorączki, kaszlu, duszności, problemów z oddychaniem, kataru nie są dopuszczani do pracy. Zostają oddelegowani do domu i otrzymują zalecenie udania się do lekarza.
-
Nasz personel przed rozpoczęciem pracy, tuż po przyjściu do pracy obowiązkowo myje ręce wodą z mydłem. Wyposażony jest i przestrzega używania osłony nosa i ust (maseczka lub przyłbica), rękawiczki, a w razie potrzeby jednorazowy fartuch z długim rękawem. Regularnie często dokładnie myje ręce wodą z mydłem. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
-
Przeprowadziliśmy kampanię informacyjną dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w nakładaniu i zdejmowaniu rękawiczek oraz maseczek, mycia i dezynfekcji rąk.
-
Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest dla Gości przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji. Tam również znajdują się instrukcje prawidłowej dezynfekcji rąk.
- Umożliwiliśmy Naszym Gościom zakup maseczek ochronnych w recepcji hotelu.
- Dla naszych Gości i Pracowników wywiesiliśmy w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcje dotyczące mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki.
- Przeprowadzamy dezynfekowanie, nie rzadziej niż co godzinę, ogólnych toalet, blatu recepcyjnego (po każdym Gościu), klamek, poręczy, uchwytów, telefonów, klawiatury komputerów oraz innych często dotykanych powierzchni. Prowadzimy ewidencję powyższych czynności.
- Przeprowadzamy dezynfekcję stanowiska pracy na recepcji po każdej zmianie.
- Dokładamy wszelkich starań aby ograniczyć do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji.
- W recepcji wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Pracownikami.
- Przy recepcji hotelowej mogą znajdować się maksymalnie 2 osoby.
- Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym do maksymalnie 7 osób. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce - minimum 2 metry.
- Ustaliliśmy i kontrolujemy maksymalną liczbę Gości w obiekcie – na podstawie liczby dostępnych pokoi liczone jako liczba pokoi razy dwie osoby. Możemy przyjąć na nocleg nie więcej niż 50 Gości na dobę.
- Akceptujemy formy płatności bezgotówkowej.
- Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych.
- Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
- Zmianie uległa także usługa sprzątania. Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymują w pokoju trzy worki: jeden na zabrudzone ręczniki, jeden na zabrudzoną pościel i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki i pościel muszą zostać wymienione, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi i skontaktowanie się z personelem, który odbiera torby bez wchodzenia do pokoi.
- Obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
- W miarę możliwości prowadzimy systematyczne wietrzenie wszystkich pomieszczeń hotelu, powierzchni wspólnych.
- W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:
- dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi
- po każdym Gościu poza rutynowym sprzątaniem pokoju, następuje dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki
- regularne gruntowne wywietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza
- wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są ozonowane i niedostępne w sprzedaży, są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny
- stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, potwierdzone certyfikatem Pralni „F.H. Pretty Pralnia Jolanta Wielgus” , potwierdzającym to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny.
- Wprowadziliśmy wewnętrzne procedury postępowania w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej w Rezydencji Spalskiej „ Procedura postępowania – w przypadku podejrzenia u osoby/klienta zakażenia wirusem SARS – CoV – 2 Coronaviridae” (MAJ 2020), „Procedura postępowania przeciwepidemicznego na wypadek wystąpienia zachorowań na choroby szczególnie niebezpieczne oraz wysoce zakaźne (w tym na koronawirusa COVID-19)” (MAJ 2020). Wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy w naszym obiekcie pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
- Udostępniliśmy w recepcji numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.
- Informacja o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID – 19 w naszym obiekcie znajduje się w recepcji hotelowej oraz pokojach hotelowych.
- W ramach naszej organizacji wprowadziliśmy w maksymalnie możliwym wymiarze pracę zdalną, elektroniczny obieg informacji oraz rotacyjny czas pracy.
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu Gość nie może zostać wpuszczony na teren obiektu. Zostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego lub powiadomienie 999 lub 112.