PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z COVID-19

Procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem COVID-19 w Rezydencji Spalskiej

Szanowni Goście, 

W trosce o  Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.

  1. Pracownicy hotelu, u których występują objawy: gorączki, kaszlu, duszności, problemów z oddychaniem, kataru nie są dopuszczani do pracy. Zostają oddelegowani do domu i otrzymują zalecenie udania się do lekarza.

  2. Nasz personel przed rozpoczęciem pracy, tuż po przyjściu do pracy obowiązkowo myje ręce wodą z mydłem. Wyposażony jest i przestrzega używania osłony nosa i ust (maseczka lub przyłbica), rękawiczki, a w razie potrzeby jednorazowy fartuch z długim rękawem. Regularnie często dokładnie myje ręce wodą z mydłem. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.

  3. Przeprowadziliśmy kampanię informacyjną dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w nakładaniu i zdejmowaniu rękawiczek oraz maseczek, mycia i dezynfekcji rąk.

  4. Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest dla Gości przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji. Tam również znajdują się instrukcje prawidłowej dezynfekcji rąk.

  5. Umożliwiliśmy Naszym Gościom zakup maseczek ochronnych w recepcji hotelu.
  6. Dla naszych Gości i Pracowników wywiesiliśmy w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcje dotyczące mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki.
  7. Przeprowadzamy dezynfekowanie, nie rzadziej niż co godzinę, ogólnych toalet, blatu recepcyjnego (po każdym Gościu), klamek, poręczy, uchwytów, telefonów, klawiatury komputerów oraz innych często dotykanych powierzchni. Prowadzimy ewidencję powyższych czynności.
  8. Przeprowadzamy dezynfekcję stanowiska pracy na recepcji po każdej zmianie.
  9. Dokładamy wszelkich starań aby ograniczyć do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji.
  10. W recepcji wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Pracownikami.
  11. Przy recepcji hotelowej mogą znajdować się maksymalnie 2 osoby.
  12. Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym do maksymalnie 7 osób. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce - minimum 2 metry.
  13. Ustaliliśmy i kontrolujemy maksymalną liczbę Gości w obiekcie – na podstawie liczby dostępnych pokoi liczone jako liczba pokoi razy dwie osoby. Możemy przyjąć na nocleg nie więcej niż 50 Gości na dobę.
  14. Akceptujemy formy płatności bezgotówkowej.
  15. Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz  przebywania osób niezakwaterowanych.
  16. Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
  17. Zmianie uległa także usługa sprzątania. Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymują w pokoju trzy worki: jeden na zabrudzone ręczniki, jeden na zabrudzoną pościel i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki i pościel muszą zostać wymienione, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi i skontaktowanie się z personelem, który odbiera torby bez wchodzenia do pokoi.
  18. Obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
  19. W miarę możliwości prowadzimy systematyczne wietrzenie wszystkich pomieszczeń hotelu, powierzchni wspólnych.
  20. W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:
    • dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi
    • po każdym Gościu poza rutynowym sprzątaniem pokoju, następuje dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki
    • regularne gruntowne wywietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza
    • wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są ozonowane i niedostępne w sprzedaży, są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny
    • stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, potwierdzone certyfikatem Pralni „F.H. Pretty Pralnia Jolanta Wielgus” , potwierdzającym to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny.
  21. Wprowadziliśmy wewnętrzne procedury  postępowania w przypadku podejrzenia choroby zakaźnej w Rezydencji Spalskiej „ Procedura  postępowania – w przypadku podejrzenia u osoby/klienta zakażenia wirusem SARS – CoV – 2 Coronaviridae” (MAJ 2020), „Procedura postępowania przeciwepidemicznego na wypadek wystąpienia zachorowań na choroby szczególnie niebezpieczne oraz wysoce zakaźne (w tym na koronawirusa COVID-19)” (MAJ 2020). Wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy w naszym obiekcie pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
  22. Udostępniliśmy w recepcji numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.
  23. Informacja o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID – 19 w naszym obiekcie znajduje się w recepcji hotelowej oraz pokojach hotelowych.
  24. W ramach naszej organizacji wprowadziliśmy w maksymalnie możliwym wymiarze pracę zdalną, elektroniczny obieg informacji oraz rotacyjny czas pracy.
  25. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu Gość nie może zostać wpuszczony na teren obiektu. Zostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego lub powiadomienie 999 lub 112.

 

 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności

OK, zamknij